sobota, 24 listopada 2012

Próby i próbki


Pierwsza próbka poniżej - kolczyki w czerni i czerwieni. Przyznajcie się bez bicia biżuteryjki - która z was nie popełniła kolczyków w tej kolorystyce? :) Zestaw barw chyba klasyczny, co do formy się jeszcze nie zdecydowałam, więc pokazuję pierwsza próbę :)






A druga próbka jest z  trochę innego tematu :) Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jako, ze jestem tzw. matką Polką, przymierzam się do robienia ozdób choinkowych z dzieciakami. A że kocham mieć wszystko zaplanowane (tak, wiem - najlepsze plany nie wytrzymują zderzenia z rzeczywistością), to postanowiłam wypróbować jeden z pomysłów. Pomysł jest banalnie prosty - sprowadza się do nakrochmalenia koronki i zrobienia z niej gwiazdki. Tutorial znajdziecie  tu. Przyznam się, że próba wyszła pomyślnie i wybieram się na poszukiwanie ładniejszej koronki :).




1 komentarz:

  1. Bardzo ładne! A połączenie czarnego z czerwonym... Bardzo częste :) i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)