sobota, 30 listopada 2013

Galadriela, czyli pozostajemy w elfim lesie W21

Dzisiaj przedstawiam Wam wisior Galadriela. Uszycie tego wisiora w odcieniach szampana połączonego ze zlotem sprawiło mi niekłamaną przyjemność . Rzadko jest tak, że cos jest całkowicie zgodne z moim zamysłem, ale ten wisior idealnie wpasował się w wizję, jaką miałam w głowie :)
Jakoś ostatnio pozostaję w elficko-fantastycznych klimatach Jak sądzicie - która postać zainspiruje mnie do następnego wisiora? może wy macie jakieś pomysły?


2 komentarze:

  1. Kolory nie moje, ale wzór i detale jak najbardziej godne zachwytu z mojej strony. Akurat dzisiaj kolejny raz oglądałam Władcę Pierścieni, wpasowałaś się w klimat!
    pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)