wtorek, 28 maja 2013

Róża pustyni

Czasami jest tak, że nic się nie klei, a czasami tak, że dopada mnie nagła inspiracja. Temat znany chyba wszystkim. Ja staram się tylko pamiętać o gdzieś przeczytanej sentencji. Wena nachodzi tych, którzy pracują, a nie tych co czekają :)

Prezentuję więc owoc mojej inspiracji - kwarc i agat w zgranym duecie z różowym i pomarańczowym sutaszem. Pełna  pozytywnej energii kompozycja.
A co jest waszą inspiracją.? Zastanówcie się - będę chciała Was zaprosić do zabawy z tym związanej...
Pewnie dodam jeszcze więcej zdjęć, jak tylko będzie lepsze światło, ale teraz muszę się nimi pochwalić :)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne :) piękne minerały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne połączenie kolorów, przywodzą mi na myśl róże herbaciane. Wydobyłaś i podkreśliłaś urok tych kamieni. Inspiracji szukam w swojej wyobraźni. Obserwuję otoczenie, wsłuchuję się w dźwięki, upajam się zapachami - to wszystko sprawia, że w mojej wyobraźni kiełkują różne twórcze myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są wprost idealne! Rzeczywiście fantastycznie podkreśliłaś barwę kamieni, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)