niedziela, 3 lutego 2013

Rybki na karnawał

Moje przygotowania nabierają rozpędu. Powiem Wam, że od pewnego czasu chodził mi po głowie pomysł kolczyków w tym kształcie. Póki co nie potrafię go uzyskać z samego sznurka soutache, ale gdy tylko zobaczyłam hematyty w kształcie rybki... no cóż, nie oparłam się i kupiłam 5 par :)
Kolczyków powstały na razie dwie pary. W zasadzie to 2,5 nawet, bo jeden koczyk poszedł do sprucia. Kolczyki są dwustronne. Prawie, bo jednak da się odróżnić gdzie jest tył.

Wersja z gołębim błękitem. Tak wyglądają z przodu...


 ..a tak z tyłu.

Kolczyki w wersji lila z nutką fuksji. Przód...


 

...i tył:

1 komentarz:

  1. Kolczyki są przepiękne! Bardzo mi się podoba ten wzór i kolory po prostu dobrane idealnie - poza tym, że to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)