niedziela, 24 lutego 2013

Tak wciąż uparcie czekamy na wiosnę ... W14

Za oknem śnieg i trochę chlapa, a mi już marzy się wiosna. Stąd wiosenna kolorystyka kolejnej bransoletki. Chyba mogę już ogłosić swoje prywatne wyzwanie "proste formy" :) Jak ktoś chętny do dołączenia  do zabawy - zapraszam.Dzisiaj kolejna bransoletka z sutaszu, tym razem wykończona koralikami preciosa. W kolejce czekają kolczyki do kompletu. i sutaszowy wisiorek.







 A tu już cały komplecik :) Pierwszy zresztą w moim wykonaniu.


A tu można kupić bransoletkę.

8 komentarzy:

  1. wszystkie piękne! bardzo staranne, wszystko prościutkie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zauważam, ze ostatnio więcej czasu spędzam na wykończeniówce, więc cieszę się, że efekty są widoczne :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory i wykończenie tymi drobnymi koralikami świetne. Szczególnie za serce chwyta mnie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny...ja też tęsknię za wiosną.Bransoletka najbardziej mnie zachwyciła. BArdzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet! Kiedy taką zieleń zobaczę za oknem? Już mam konkretnie tego dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bransoletkę, jeszcze takiej nie widziałam. W ogóle cały komplet jest bajeczny i bardzo wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piekne rzeczy :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)