czwartek, 31 lipca 2014

Multankowe triki




Witam Was wszystkich. ty postem chciałam rozpocząć serię postów, która pozwoli  mi i Wam rozwinąć "blogowe skrzydła'. Będę dzielić się z wami wiedzą na temat blogowania.  mój blog jest co prawda o sutaszu, ale ponieważ nie samym rękodziełem człowiek żyje, a i każdy z nas chciałby pokazać swoją pasje szerokiemu gronu, to będę Wam podpowiadać jak to zrobić.
Skupię się na blogerze, ale pojawią się tez wpisy dotyczące prowadzenia strony na platformie Wordpressa.

Na pierwszy ogień pójdą linki zewnętrzne :) co to jest - ano linki do Waszego bloga na innych stronach :) Warto oczywiście zatroszczyć się, aby strony te nie były martwe :) Jak zacząć?
  1. Bierz udział w wyzwaniach. Zamieszczając prace na wyzwaniach Kreatywnego Kufra, Royal Stone, To co kocham czy innych masz nie tylko szanse pokazać swoja pracę szerszemu gronu, ale tez wygrać nagrody. nie mówiąc już, ze osoby którym spodoba się praca poszukają Cię w sieci :)
  2. Warto zorganizować candy. Warto zadbać o banerek dla rozdawajki, który uczestnicy będą mogli umieścić na swojej stronie. Pamiętaj jedynie, że candy nie powinno być loterią. wszystkie loterie wg naszego wspaniałego prawa należy zgłaszać do ministerstwa ?finansów. aby uniknąć miliona formalności - niech kryterium wygranej będzie inne niż ślepy los :)
  3. Uczestnicz aktywnie w grupach i forach dyskusyjnych dotyczących dziedziny, którą się zajmujesz.
  4.  Dodaj swoje blogi do agregatorów blogów. kilka przykładowych adresów poniżej:
    1. zblogowani.pl
    2. http://polskiehandmade.blogspot.co.uk/
    3. http://spis-blogow-handmade.blogspot.com/
I yo tyle na dziś. Natchnęłam Was odrobinę? Podzielcie się w komentarzach - w jakich wyzwaniach uczestniczycie? do jakich agregatorów dodaliście swoje blogi?

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna pomoc :) Ja dodałam swój blog do http://polskiehandmade.blogspot.com i tu http://galerie.najlepsze.net Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)