piątek, 17 kwietnia 2015

Prezent na Dzień Matki - czas pomyśleć już teraz

Za miesiąc i kilka dni będziemy świętować Dzień Matki. Staram się o nim pamiętać - szczególnie, że w mojej rodzinie wpasuje się idealnie pomiędzy urodziny milusińskich.  Najczęściej jednak jest tak, ze gdy się zbliża ja mam pustkę w głowie. Częścią obowiązkowa są konwalie - kwiaty, które obie bardzo lubimy z moja mama i które nieodmiennie kojarzą mi się z Dniem Matki. a co oprócz tego? 

konwalie - bukiet na dzień matki
Zdjecie: Anna Wiśniewska,  Anovva



No cóż - czasami jestem sprytna i notuje na bieżąco, to co czasem pada mimochodem w rozmowie. 
Najczęściej jednak swój bank pomysłów mam już wykorzystany i na bieżąco szukam inspiracji. Już  nie mówiąc o tym, że i czasem ślubnego pomysłem muszę wspomóc. i nie chodzi o coś drogiego, ale o coś co sprawi autentyczna radość.

Dlatego przygotowałam dla Was moja subiektywną listę propozycji na prezent do wykorzystania na Dzień Matki i nie tylko :)

Coś zrobionego samodzielnie  

W moim przypadku będzie to sutasz. Staram się przy tym zawsze pamiętać o guście obdarowanego. Czyli w moim przypadku coś w odcieniach brązu , beżu czy szarości - jak kolczyki poniżej. Opcją jest tez brosza do spięcia szala.  Pamiętacie też - nie jesteśmy już w podstawówce - więc zanim wręczymy coś wykonanego przez siebie - upewnijmy się, ze jest wykonane naprawdę starannie. Szkoda by było, gdyby miało leżeć i tylko się kurzyć - prawda?

Więcej sutaszowych drobiazgów znajdziecie tu: http://multanka.art-madam.pl/

 
Zdjęcie: Anna Wiśniewska,  Anovva 
Kolczyki - Aleksandra Multan, multanka

Zdjęcie: Anna Wiśniewska,  Anovva 
Broszka - Aleksandra Multan, multanka

 

Coś niepraktycznego -  biżuteria

 W tym roku stawiam na delikatną biżuterię z motywami roślinnymi od Agi Sobel. Stonowana kolorystyka i delikatne motywy liści czy "patyczakowa" seria skradły moje serce :)

Zdjęcie: Aga Sobel
Naszyjnik - Aga Sobel

Zdjęcie: Aga Sobel
Naszyjnik - Aga Sobel
 Biżuterię Agi znajdziecie tu:  http://sopelka-art.blogspot.com/p/blog-page.html

Coś dla domu

Coś pomiędzy czymś praktycznym, a niepraktycznym. zakładam, ze na tej lisice powinno się na pewno znaleźć coś, co jest ładne. choć zupełnie nie namawiam do sprawiania tzw kurzołapów czy durnostojek :)

ShopperBag! Z tą filcową torbą, żadne zakupy nie są straszne. Jest pakowna i bardzo wytrzymała. Ponadto latem może służyć tez jako torba plażowa. Jednak, spójrzcie na nią, czy to nie jest po prostu świetna torba miejska na każdą okazję?

Zdjęcie:Anna Górska
Broszka -Anna Górska


A gdyby jednak okazało się, że Mama ma pełen komplet torebek, możecie podarować jej podkładkę na stolik. http://www.ankacyganka.pl/#!product/prd1/3887200131/podk%C5%82adka-na-st%C3%B3%C5%82


Zdjęcie:Anna Górska
Broszka -Anna Górska

 

Coś praktycznego  - worek na chleb

Są  takie osoby, które lubią prezenty praktyczne. Ja co prawda do nich nie należę, ale staram się zrozumieć i takie podejście :) Z drugiej strony - warto znać potrzeby obdarowywanego, by nie trafić jak kula w plot. W tym roku na mojej liście możliwych prezentów praktycznych znalazł się woreczek na pieczywo od amarene. Uszyty z bawełny drobiazg pozwoli opanować okruchy (moja szafka jest zawsze nimi zasypana) i zachować świeżość pieczywu. Pełen wybór worków znajdziecie tu: http://www.chlebowyworek.pl/

Zdjęcie: Dorota Gryżewska
Wykonanie- amareno

Coś co pozwoli spełnić marzenia  - szkolenie kreatywne

Tegoroczna wisienka na torcie :) w otchłaniach internetów znalazłam szkolenia kreatywne.  Bardziej dla Mam, które są w sytuacji życiowego zakrętu, zmiany i czują się w tym zagubione. Warsztaty te poza tym, że są metodą terapeutyczną twórczą , pozwalają stworzyć mapę marzeń, celów oraz oczekiwań. 

Praca twórcza pozwala na oczyszczenie umysłu, złapanie dystansu. Analiza map, które powstają pozwala z dystansem spojrzeć na niektóre rzeczy. Taka mapa może pozwolić naszej mamie na zrealizowanie długo odkładanych ceków (bo zawsze było coś ważniejszego) czy uświadomić sobie, jakie marzenia czekają na zrealizowanie.
 Więcej o warsztatach z tworzenia map myśli znajdziecie tu: www.antosiewicz.edu.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Dziękuję, jeśli pozostawisz ślad po swoich odwiedzinach :)